Friday, November 13, 2009

Ratu Bayi Foto Comel







Ratu Bayi Kelantan






Inilah rupa2 Ratu Bayi Kelantan yang menang nombor 1 semasa Pertandingan Foto Bayi Comel 2009 anjuran Pantai Timur Hypermarket. Namanya Tihanie Assyifa Mohd Azahar, anak kepada kakitangan Telekom Kota Bharu dan ibunya suri rumah (business woman kat rumah katanya). Dia anak bongsu daripada empat beradik...Memang comelllll dan fotogenik. Minat benar dia tengok kamera! Klik, klik, dapat RM5,000 hari ini. Memang tiada dosa betul riak wajah kanak2 yer...Masa belum diumumkan tadi, aku dah nampak kanak2 ini paling menonjol sebab aku berkenan pada baju merah putihnya, ada skaf merah di atas kepala, ingat nak tanya mak dia beli kat mana baju nie..(nak beli gak kat Aleesya). Rupa2nya dialah juara! Tahniah! Bukan setakat pada foto, tapi memang comei kat luar!


Best nya...Dinobat bayi paling comei dan fotogenik. Betapa bangga ibu bapanya. Wajah ibu atau wajah bapanya yang dicari apabila melihat wajah kanak2 yang comel kan...huhu. Ini kerana ibu nya berani menampilkan anaknya, kesungguhan itu berbaloi. Sekarang ceritanya bukan hadiah atau wang ringgit, namun ia memberi satu kenangan paling bermakna bagi bayi yang baru melangkah dalam hidup...dan kemenangan itu disukai ramai, dapat frame foto comei dan masuk paper..itu yang unik nya dunia kanak2 dan apabila dia dewasa, harap2nya kesungguhan ibu bapanya dihargai...InsyaAllah!


Apapun...aku tetap menghargai anak2ku Putri Aleesya dan Putra Eilman Al-Ziq...Amat fotogenik pada mataku...Ya Allah, syukur! Harapnya mereka juga fotogenik di mata umum. InsyaAllah...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. cumel...but aleesya & eilman tetap on the top in my heart...compared ngn chik jae's kids la..hehe

    ReplyDelete